Plus Size! Jom ke Plusify Anniversary Sale - Blog Eyzamiel

21.10.15

Plus Size! Jom ke Plusify Anniversary Sale

Aku tau mesti Plus Size macam aku ni susah cari baju kan? Aku pun sama gak.. kebanyakan baju aku beli online je.. tapi bila kita beli online kadang-kadang bila baju sampai tak seindah yang kita nampak dalam gambar... Frust di situ..


Tapi.. sekarang ni korang dah takyah risau.... sebab dah ada Butik Plus Size yang best.. Butik Plusify yang terletak di Jalan Suppiah Pillay... Ada banyak pilihan baju yang trendy untuk kita.. untuk yang bertudung kita bole mix n match supaya tetap menepati syariat....


Dan apa yang lagi Best... Plussify akan adakan Anniversary Sale tak lama lagi..

Detail:

 Tarikh:
Hari Ahad
25 Oktober 2015

Masa
11 pagi hingga 3 petang 

di
Plusify Private Boutique
33-1 Jalan suppiah Pillay Off jalan Ipoh,
51200 Kuala Lumpur.


Aku pun tak sabar nak pegi Plusify Anniversary sale ni.. Banyak benda best tau.. Kalau korang menjadi antara 30 terawal yang mendaftar untuk hadir di Laman Web Plusify, korang berpeluang untuk mendapat goodies bag yang bernilai RM50.00. Best kan?

Macam mana nak daftar? senang jer..


kena masuk Laman Web Plusify .. Klik Sini .. Pastu cari Registration (yang aku bulatkan dalam gambar kat atas)

Then.. isi detail dalam tu... senang je kan?

Selain dari goodies bag.. Plusify studio juga akan memberikan potongan sehingga 30% untuk barangan mereka tapi hanya pada hari tu je tau.. Dapat goodies.. pastu dapat diskaun lagi.. sape tak nak kan? Jom ramai-ramai kita memeriahkan suasana dan shopping selai dua baju kat sana..


Aku siap bagi peta sekali ni tau.. Takde alasan tak tau tempat.. 

Instagram : Plusify
FB : Plusify
Web : Plusify

Jumpa kat sana ye... ;)


2 comments: