Amzar Motel, Hotel Bajet di Langkawi - Blog Eyzamiel

7.9.15

Amzar Motel, Hotel Bajet di Langkawi

Pernah dengar Amzar Motel? Rata-rata blogger ramai yang suggest Amzar Motel kalau kita nak percutian Bajet... Sebelum ni aku kalau gi Langkawi memang stay kat Rumah Peranginan Kerajaan jer.. cuma kali ni rasa nak ubah angin.. nak stay betul-betul kat Pantai Cenang...

Awal tau aku booking.. 2 bulan sebelum pergi.. ye la.. time aku pergi tu Cuti Merdeka.. aku takut penuh.. mula-mula nak booking yang semalam RM45 tu je tapi En. Anuar dari Amzar Motel cakap kalau yang tu tak boleh booking.. kena walk in... So, nak tak nak.. aku pun booking la  bilik yang harga RM 75.00 semalam...

Gambar bilik boleh tengok kat Blog ni.. kalau dah bayar murah tu.. tak boleh la nak expect lebih-lebih... Bilik dia biasa-biasa je.. tak sesuai kalau nak berhoneymoon bagai.. 

Macam aku.. dah plan 2 malam pertama tu just nak bilik untuk mandi, rehat, solat n tido pun dah ok.. sebab kami nak gi jalan-jalan.. x banyak masa kat bilik.. so, sesuai la ambik bilik murah-murah je...


Kalau nak booking, call atau whatsapp je no kat atas tu.. InsyaAllah.. akan dilayan.. :)

6 comments:

  1. ok jugak pakej mcm tu ,, sbb mostly masa byk kt luar kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. sebab tu 2 hari tu ambik pakej bajet.. :)

      Delete
  2. kalau mmg nak duduk 24jam dalam bilik baru berbaloi ambik bilik mahal2 kan.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. kalau just honeymoon dalam bilik.. baru berbaloi ambik yang mahal..

      Delete
  3. Saya suka idea stay bajet2 lepas tu final night tu kita lomantik dkt hotel best sikit...bes bess


    Aishah

    ReplyDelete