Geng Terjah Raya Ke Open House Shiqin & Mahamahu - Blog Eyzamiel

5.8.15

Geng Terjah Raya Ke Open House Shiqin & Mahamahu

Ahad minggu lepas, kami Geng-geng Blogger Terjah Raya sempat pergi beraya umah blogger Shiqin, Mahamahu dan Acul...

Janji nak jumpa kat Umah Shiqin dulu... So, aku ambik Emy trs gerak ke Setiawangsa...  ingatkan kitaorang yang paling lambat.. rupanya.. kitaorang yang paling awal.. hihihi... 

Lepak-lepak dulu tunggu semua sampai, lepas makan n sembang-sembang... dalam pkl 1 kitaorang semua trs gerak ke Bukit Jalil pulak.. Open House Blogger Kaki Makan #Mahamahu..

#GengBloggerTerjahRaya

Dari Rumah Shiqin, kitaorang konvoi 4 kereta ke Bukit Jalil... Best jugak ramai-ramai ni... Bila sampai je ke Open House Mahamahu.. kami jugak antara orang terawal yang sampai..hihihi...




Desert semua sedap sangat.. aku banyak kali ambik Brownies.. hihihi...


Mahamahu siap buat Contest lagi... So, apa lagi.. jom kita bergambar... mana la tau kut-kut bole menang.. ;)

Blogger Zira
Blogger Emy

Aku pertaruhkan 2 gambar untuk contest ni... Gambar atas dengan gambar bawah ni...


Dah makan kenyang.. mesti la ada gambar ngan tuan rumah kan... tengok tu.. Mahamahu diapit oleh anak-anak dara... termasuk aku la anak dara tu.. hihihi...


Balik dari Open House Mahamahu, diaorang semua gerak ke rumah Blogger Acul plak... aku tak dapat join sebab ada hal lain.... So, aku gi 2 rumah je la...

Dan semalam, bila aku bkk instagram.. rupa-rupanya, aku salah sorang yang menang dari 5 pemenang.. Yeay.. menang baucer makan RM50...


Ni 5 gambar yang menang... gambar aku yang tengah tu.. Alhamdulillah.. rezeki.....


TQ Shiqin & Mahamahu.. Makanan semua sedap.. n untuk Geng Terjah Raya.. happy dapat kenal korangs.. Pasni kita plan gi cuti2 plak ye.. :)

5 comments:

  1. wahhh meriahnya dan sedapnya dessert tu....

    ReplyDelete
  2. Sally tak sempat nak g mahamahu punya...sbb ada rumah sedara jugak...haihhh!

    btw, congrats sbb menang!! :D

    ReplyDelete
  3. Hihi best je baca entri akk...hehe thanx jugak sudi dtg ;) hehe tahniah meng!! Hehe tahun depan leyh buat lagi ~~

    ReplyDelete